21 Νοε 2011

Yasu τι κάνεις;

Δεν είμαι φίλος του γιαουρτιού, το χρησιμοποιώ κυρίως το καλοκαίρι όταν καίγομαι από τον ήλιο και αναγκάζομαι να το αλείψω πάνω μου για να πάρει το κάψιμο, δεν το τρώω ποτέ στην απλή αγνή του μορφή, το δοκιμάζω μόνο όταν είναι συστατικό επιδορπίου γιαουρτιού (ξέρετε αυτά με τη φράουλα και τα κομματάκια σοκολάτας) ή όταν μπερδεμένο με αγγούρι και σκόρδο γίνεται τζατζίκι.
Γι αυτό λοιπόν όταν οι φίλοι μου μου είπαν πως στο καινούριο Outlet, ΜcArthur Glen, άνοιξε ένα μαγαζί που πουλάει μόνο παγωτό γιαούρτι(ελληνικό) στο οποίο η ουρά είναι πάντα μεγάλη μου φάνηκε περίεργο. Ναι, κάποιες φορές χρησιμοποιώ τα δικά μου γούστα σαν σημείο αναφοράς.
Οι φίλοι όμως επέμειναν και έτσι υπέκυψα στο Yasu. Δοκίμασα παγωτό γιαούρτι με φρέσκες φράουλες και τρίμματα μπισκότου σοκολάτας και μου άρεσε!
Ναι, μετά από 24 χρόνια αντίστασης στο γιαούρτι το Yasu βρήκε το κουμπί μου. Με δεκάδες toppings που προσθέτουν νοστιμιά στο παγωτό και θερμοκρασία κατάλληλη για όλες τις εποχές (δεν είναι πολύ παγωμένο) το παγωτό γιαούρτι του Yasu θα το ξαναπάρω!
Η τιμή μου φάνηκε κάπως ανεβασμένη (5,30€ η μεσαία ποσότητα με δύο toppings), αλλά έφτασε άνετα για δυο άτομα.
Το Yasu είναι ένα γλυκό διαφορετικό και την ίδια στιγμή παραδοσιακό αφού το γιαούρτι αποτελεί βασικό στοιχείο της ελληνικής διατροφής, σε αυτό πιστεύω πόνταραν οι εμπνευστές του και φαίνεται να επιβεβαιώνονται.

McArthur Glen Athens
Οικοδομικό Τετράγωνο Ε71, Γυαλού, 19004 Σπάτα, Αθήνα
by N.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου