7 Δεκ 2011

Iskandar- The indian side of life

Το Iskandar είναι παραδοσιακό ινδικό εστιατόριο με τα όλα του, διακόσμηση με χρώμα και ξύλο, μουσική έθνικ και πάνω απ'όλα γεύσεις πικάντικες και νόστιμες σε πιάτα χαρακτηριστικά της ινδικής κουζίνας.Το προσωπικό είναι χαμογελαστό και φιλικό αν και ο σερβιτόρος που μας πήρε την παραγγελία μου φάνηκε κάπως αυστηρός...ίσως χαθήκαμε λίγο στη μετάφραση.
Όσα δοκίμασα στο Iskandar μου άρεσαν πολύ και τα βρήκα ιδιαίτερα πρωτότυπα, δεν μου θύμισαν άλλες κουζίνες και γεύσεις, ήταν μοναδικά.
To κοτόπουλο pakora με έκανε να εκτιμήσω τη χρήση του ρεβιθιού στην κουζίνα, το naan και το roti μου απέδειξαν πως το ψωμί είναι νόστιμο σε όλες τις μορφές του ειδικά όταν είναι φρεσκοψημένο,  το kashmiri pulao μου έδειξε πόσο νόστιμο μπορεί να γίνει το ρύζι αν αναμιχθεί με τους σωστούς ξηρούς καρπούς και μυρωδικά, ενώ το murgh makhni απενοχοποίησαν στον ουρανίσκο μου το βούτυρο. 
Στο Iskandar μπορείς να διαλέξεις ανάμεσα σε πολλά ινδικά πιάτα και αν είσαι γνώστης της κουζίνας να ζητήσεις το αγαπημένο σου πιάτο, σίγουρα μπορούν να στο προσφέρουν!
Οι τιμές είναι υψηλές (διαθέσιμες στο http://www.restaurantiskandar.gr/menu.pdf) όμως υπάρχουν αρκετές προσφορές και μέρες με καλύτερες τιμές, τηλεφωνήστε για να πάτε την κατάλληλη μέρα και ώρα.

Διεύθυνση:
Αθήνα, Λ. Ελευθερίας (Αμφιθέας) 6 & Λεωφόρος Ποσειδώνος, Άλιμος-210 98 86 474
Θεσσαλονίκη, Σαλαμίνος 8, Λαδάδικα-2310 555518
by N.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου