13 Φεβ 2012

Σάββας - Τώρα και στο Χολαργό

Αν είστε λάτρεις του γνωστού ψητοπωλείου-κεμπαπτζίδικου Σάββας φοβάμαι πως θα διαφωνίσετε με αυτό το άρθρο μιας που δεν ανήκω στους fan του συγκεκριμένου σουβλατζίδικου.
Προσωπικά δοκίμασα δύο φορές το τελευταίο διάστημα, την πρώτη φορά έριξα το φταίξιμο στη λάθος παραγγελία.. θεώρησα πως δεν μου άρεσε επειδή αντί για σουβλάκι χωρίς κρεμμύδι και πατάτες μου έφεραν σουβλάκι μόνο με κρεμμύδι και πατάτες. Έτσι δικαιολόγησα τη γεύση που μου είχε φανεί βαριά και πολύ λιπαρή. Τη δεύτερη ήρθαν όλα σωστά (yeap!) αλλά και πάλι οι γεύσεις μου φάνηκαν πιο λιπαρές και βαριές από όσο αντέχω (nope!). Η σαλάτα δε, παρότι σε γενικές γραμμές ήταν καλή, περιείχε ένα τυρί που προσωπικά δεν μου θύμισε παρμεζάνα (ομολογώ πάντως πως δεν είμαι φίλος των τυριών).
Δεν ξέρω, ίσως για κάποιους έτσι είναι το ιδανικό κεμπάπ, άλλωστε ο Σάββας έχει πιστούς πελάτες και κοινό. Εγώ όμως δεν θα τον ξαναεπιλέξω.

photo from: www.kebapsavvas.gr
τηλ. 2106911691
by N.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου